آیا از طریق پنل ارسال پیامک، امکان ارسال به شماره های استان های مختلف کشور وجود دارد؟
گاهی اوقات نیاز است که برای تبلیغات خود از پنل ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه ای استفاده کنید.
مثلا اگر شما سالیان سال است که در منطقه ای خاص کسب و کار دارید، بهتر است که در همان منطقه تبلیغات هدفمند انجام دهید.
به زبان ساده تر این روش تبلیغات برای شغل هایی که کارشان محدود به یک محله است و یا فروش خود را از اعتبار در یک محله به دست می آورند، بسیار مناسب است.
در صورت تبلیغات از این روش، فروش شما در آن محله بیشتر می شود چون افرادی هستند که شما را می شناسند و مشتری ثابت شما هستند و افرادی هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طریق پیامک انبوه آشنا می شوند.
به وسیله پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغات خود را هدفمند کنید:
هر برنامه ای اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزینه کمتری به نتیجه مطلوب می رسد. تبلیغات و پیشرفت در فروش هم از این قائده مستثنا نیست.
در ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل اس ام اس، به دلیل اینکه شما هدفمند پیامک خود را ارسال می کنید، در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
برای هر نوع تبلیغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت برای افرادی که احتیاجی به دیدن تبلیغ ندارند جلوگیری شود، همچنین افرادی که تبلیغ را دریافت میکنند، کسانی باشند که احتمال تبدیل آنها به مشتری بالاتر باشد.
دسته بندی های مختلفی در بانک های شماره پنل پیامکی وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستی قابلیت ارسال را فراهم میکند.
پنل ارسال پیامک انبوه براساس منطقه چه ویژگی هایی دارد؟
همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از مزیت های این روش تبلیغات صرفه جویی در هزینه های شما می باشد. برای روشن تر شدن این موضوع مثالی می زنیم.
فرض کنید ما می خواهیم پیامکی را ارسال کنیم و هدف فروش در منطقه ای خاص است.
در صورتی که سامانه ارسال پیامک ما قابلیت تفکیک استان، شهر و به طور کلی منطقه را نداشته باشد ما مجبور می شویم پیامک خود را ارسال کنیم به این امید که به دست افراد مد نظر ما برسد.
اما وقتی این قابلیت برای ما تعریف شده باشد به راحتی می توانیم فقط برای همان منطقه ای که قصد داریم تبلیغات کنیم پیامک ارسال کنیم.
به این صورت هزینه ارسال پیامک کمتر می شود و دقیقا متن های ما به دست کسانی می رسد که مورد نظر ما بوده اند.
پنل ارسال پیامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هایی را فراهم میکند؟
از دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیامک این است که شما می توانید با اپراتور همراه اول به همه شهرها و استان ها به تفکیک با هر پیش شماره ای پیامک خود را ارسال کنید.
در واقع در این روش شما می توانید به یک شهر با پیش شماره مخصوص به خود شروع می شود پیامک انبوه ارسال کنید و با اپراتور ایرانسل می توانید فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
مراحل ارسال پیامک به وسیله نقشه گوگل:
برای اینکه بتوانیم از پنل ارسال پیامک خود استفاده کنیم باید در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانیم.
در این قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پیامک انبوه آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.
در مرحله اول باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل پیامکی شوید.
در این قسمت باید برای ورود به بخش تنظیمات باید بر روی ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات دلخواه خود را برای ارسالی موثر انجام دهید.
در این قسمت نقشه گوگل به شما نمایش داده می شود که در اینجا می توانید منطقه مورد نظر خود را پیدا کنید.
بعد از انتخاب منطقه موردنظر می توانید روی آن حرکت کنید و نقاط مختلف آن را ببینید.
بعد از اینکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کردید رنگ آن تغییر می کند.
شماره هایی که در این مرحله به شما نمایش داده می شود همان بانک اطلاعاتی شماره های شما می باشد. شما فقط مجاز هستید از بین این شماره ها ارسال هایخود را انجام دهید.
در مرحله بعدی می توانید متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنید و در نهایت روی دکمه ارسال کلیک کنید تا متن شما با توجه به تنظیماتی که به دلخواه اعمال کردید به همان شماره هایی که انتخاب کردید ارسال شود.
ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فیلتر جنسیت در پنل ارسال پیامک
گاهی اوقات پیش می آید که شما قصد دارید جنسی خاص بفروشید یا هدف فروش شما قشری خاص با رده سنی و جنسیت تعیین شده ای است. پنل ارسال پیامک این کار را برای شما بسیار راحت می کند.
ممکن است بخواهید در روز مرد و یا روز جوان به عنوان تخفیف فقط به قشر آقایان و یا جوانان کشور پیام ارسال کنید.
می توانید با انتخاب این گزینه پیام های خود را خیلی هدفمند ارسال کنید و از نتایج مثبت آن بهره ببرید. یا شاید بخواهید به خانم های منطقه خود پیام تبریک روز زن بفرستید اگر این قابلیت وجود نداشت شما نمی توانستید به این راحتی این کار را انجام دهید.
پنل ارسال پیامک انبوه یکی از ابزارهای ایده آل برای تبلیغات است. زیرا با داشتن امکانات زیاد ارسال پیام را برای شما بسیار راحت می کند. امیدواریم که از این مقاله استفاده کرده باشید. برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت مدیانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنید.
پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز
شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربهای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.
بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریانهای مهم اقتصادی کشور و از سرمایههای ارزشمند ملـی بـه شـمارمیروند. بنابراین لازم است مجموعههای کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفتهترین فناوریهـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.
یکی از بخشهای اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژههای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ میباشد و لوله به عنوان مهمترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژهها را به خود اختصاص میدهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لولهها در بخش صنعتی به دو دسته لولههای فلزی و لولههای غیرفلزی تقسیم میشوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگیها و کاربردهای لولههای فلزی میپردازیم.
این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل میباشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و ردههای فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.
با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد معمولا از قیمت بالایی برخوردار میباشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژههایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.
جالب است بدانید در صورتیکه عملیات پرداخت سطحی بر روی لولهها انجام گیرد این لولهها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروبها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا میکنند.
از خصوصیات این فولادها میتوان به مقاومت بالای آنها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.
فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته میشود.
این نوع از لولههای فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آنها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده میگردند.
فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد میشود.
مزیت استفاده از لولههای فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لولهها نسبت به پرتوهای UV و محیطهای با دمای زیاد مقاوم هستند.
از دیگر مزیتهای این نوع لولهها میتوان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.
بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لولههـای درزدار و لولههــای بدون درز تقسیم مینمایند.
لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.
در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده میشود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل میشود.
همچنین از این لولهها معمولا در شرایطی استفاده میشود که دما و فشار افزایش مییابند.
لولههای فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار میروند:
عملیاتهای بالادستی (لولههای نفتی) (OTCG)
عملیاتهای میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغابها)
عملیاتهای پایین دستی (لولههای فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)
کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات
لولههای درزدار ((welded pipe، به لولههایی گفته میشود که از شکلدهی و جوش دادن ورقهای فولادی با ضخامتها و جنسهای مختلف تولید میشوند.
بدین صورت که ابتدا ورقههایی با ضخامتهای متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده میشوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری میشود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.
لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و میتوانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.
لولههای درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورقهای فولادی به هم جوش داده میشوند به دستههای جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم میشوند که در ادامه به اختصار تشریح شدهاند.
در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبههای ورق در اثر حرارت یک دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش میخورند، به لولههایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل میشوند به اختصار ERW گفته میشود.
یکی از پرکاربردترین روشهای جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبههای ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آنها به وجود میآید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر میکند.
از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده میشود. لولههای درزداری که به وسیله این نوع جوش کاری تولید میشوند به لوله های EFW معروفند.
اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.
اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب میشوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.
از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید میگردد می توان به انواع زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.
از آنجا که جابهجایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت میگیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابهجایی از متناسبترین نوع از اتصالات استفاده شود.
گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...
باتوجه به تنوع و پیچیدگیهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره میتوانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com با ما تماس حاصل نمایید.
آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa
آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com
ارسال سن و جنسیت چیست و استفاده از این نوع ارسال چه مزایایی دارد؟
در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از انواع ارسال، با عنوان ارسال سن و جنسیت آشنا کنیم.
همیشه بهترین تبلیغ، تبلیغی بوده است که بازار هدف را دقیق نشانه بگیرد.
در مورد پیامک های تبلیغاتی و ارسال سن و جنسیت هم این موضوع صادق است.
اگر تبلیغ خود را کاملا هدفمند ارسال کنید تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد.
همچنین اگر تبلیغ شما بی هدف و به صورت کاملا رندوم ارسال شود، ممکن است نتیجه بخش نبوده و علاوه بر هزینه های سنگین ، بازخورد مطلوب را برای شما نداشته باشد.
تبلیغات و ارسال پیامک انبوه را می توان بهینه سازی نمود، به این شکل که پیامک تبلیغاتی را مستقیما به مخاطب هدف ارسال کرد تا بازخورد بهتری داشته باشد.
در این مقاله درباره یکی از روش های بهینه سازی یعنی ارسال با قابلیت تفکیک سن و جنسیت را مورد بررسی قرار می دهیم.
ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
یکی از امکانات سامانه پیامک که بسیار کاربردی هم می باشد، ارسال از طریق تفکیک سن و جنسیت است.
این ویژگی باعث می شود که ما بتوانیم محصول خود را در بازاری که متقاضی آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسیت، تبلیغ کنیم.
در این روش شما کاملا می دانید که اطلاع رسانی برای کدام رده سنی و چه جنسیتی است.
اگر کالا یا خدمتی مختص آقایان باشد و یا کالایی مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتی می توانید با انتخاب کردن این گزینه ها در سامانه ارسال پیامک تبلیغ خود را راه اندازی کنید.
همچنین در این روش می توانید تعداد پیامکی که می خواهید ارسال کنید را هم مشخص کنید.
ارسال انبوه با توجه به سن، جنسیت
در این روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهید بود پیام تبلیغاتی خود را با توجه به این که مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسیتی قرار دارند ارسال کنید.
به طور کل در بانک های اطلاعاتی شماره در سامانه ارسال پیامک، یکی از دسته بندی ها مختص ارسال سن و جنسیت است.
برای تبلیغ محصولات و خدمات از همه ی بانک های اطلاعاتی می توان استفاده کرد، به این شکل که هر صنف با توجه به کار خود میتواند لیست مخاطبانی که بازخورد بهتری دارد را انتخاب کند.
بانک شماره های تفکیک شده بر اساس سن و جنسیت برای کسب و کارهایی که مخاطبان آن ها محدود است میتواند استفاده شود.
ارسال سن و جنسیت در آموزشگاه ها
برای مثال تصور کنید که یک آموزشگاه کنکور هدف از پیش تعیین شده ای دارد و تبلیغات خود را باید محدود به کسانی کند که کنکور دارند و در یک رده سنی خاص هستند.
این آموزشگاه می تواند از این روش برای ارسال پیامک به مخاطبان به صورت دقیق و هدفمند استفاده کند.
ارسال کلی بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت برای یک آموزشگاه یک تبلیغ هدفمند محسوب نمیشود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد بی اعتمادی نسبت به نام تجاری نیز بشود.
تصور کنید مخاطبانی که پیام مربوط به کلاس های کنکور را دریافت میکنند در رنج سنی 30 تا 40 سال باشند، مطمانا دریافت چنین متنی باعث ایجاد بی اعتمادی در این افراد نسبت به برند خواهد شد.
ارسال سن و جنسیت در آرایشگاه ها
مثال دیگری که در این مورد صدق میکند آرایشگاه ها هستند.
تصور کنید شما صاحب یک آرایشگاه مردانه هستید و ترجیح میدهید که پیام تبلیغاتی خودتان را به دست آقایان جوان برسانید.
مطمانا تبلیغ شما برای بانوان یک تبلیغ کاملا منفی و غیر هدفمند هست،همچنین احتمالا باعث ایجاد حس ناخوشایند در فرد دریافت کننده پیامک میگردد.
پس در قالب یک کسب و کار آرایشگاه مردانه، در ابتدا جنسیت افراد حائز اهمیت است و در مرحله بعدی رنج سنی افراد نیز میتواند دارای اهمیت باشد.
سامانه های ارسال اس ام اس انبوه قابلیت تفکیک استان و شهر، در بین مخاطبان همراه اول و ایرانسل و انواع اپراتورهای دیگر با جنسیت و رده های سنی متفاوت را دارند.
تفکیک ارسال پیامک انبوه با توجه به اپراتور
در سامانه پیامکی امکان دیگری وجود دارد و آن این است که شما می توانید با توجه به نوع اپراتور مد نظر خود پیامک را ارسال کنید.
به این صورت که بعد از تنظیماتی همچون شهر، استان، جنسیت و موارد دیگر در صورتی که تمایل داشته باشید پیامک تبلیغاتی خود را از اپراتوری خاص بفرستید، با انتخاب یک گزینه پیام از همان اپراتور ارسال می شود.
معایب ارسال پیامک انبوه
در هر نوع از تبلیغات مزایا و معایب زیادی وجود دارد، در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی معایب سامانه ارسال پیامک انبوه بپردازیم.
بعضی از شماره ها از طرف مخابرات در لیست سیاه وارد شده اند، در هنگام ارسال اس ام اس این شماره ها قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را ندارند.
با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد می توان گفت ارسال اس ام اس انبوه برای تبلیغات در حجم بالا و یا حتی تعداد پایین یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش ها می باشد.
سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن همیشگی، اطمینان از خوانده شدن قطعی پیام ها، امکان ایجاد کسب و کار و درآمدی خوب و… از ویژگی های دیگر نرم افزار پیامک و ارسال اس ام اس به وسیله آن است.
یکی از مهمترین فاکتورهایی که همه افراد، امروزه درگیر آن هستند هزینه بالای تبلیغات می باشد.
استفاده از پنل اس ام اس از کم هزینه ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات است که هر کسب و کاری میتواند از آن استفاده کند.
با تهیه یک پنل اس ام اس جامع میتوانید همرمان تبلیغات ارزان انجام دهید و از مزایای درامدی پنل نیز بهره مند شوید.
بنایی ساختمان و بازسازی بناهای مختلف از جمله اقداماتی بوده که همیشه در جریان است. مرمت و بازسازی بناهای قدیمی، تغییر دکوراسیون منزل، ساختمان سازی به سبکهای مختلف و ... همگی مستلزم اجرای شاخههای مختلف بنایی ساختمان است.
بنایی ساختمان از دسته حرفههایی بوده که از گذشته تا به امروز در شاخههای مختلف انجام میشود. نیاز به تخصص و آشنایی کامل از انجام انواع خدمات بنایی مثل مثل گچ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری، دیوار چینی، سنگ کاری از ویژگیهای بارز یک بنای حرفهای است.
"خدمت از ما" امروزه بعنوان یکی از قوی ترین مجریان خدمات آنلاین در زمینههای مختلف شرایط را برای یافتن یک بنا و کارشناس در شاخههای متنوع بنایی در مناطق مختلف تهران سهولت بخشیده است. با یک سفارش آنلاین در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتریان قبلی بهترین کارشناسان بنایی را انتخاب کنید.
بنایی ساختمان در دسته خدمات پر درخواستی است که متناسب با نیاز افراد در شاخههای گسترده بنایی مثل گچ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری، دیوار چینی، سنگ کاری برای مرمت و ساختمان سازی انجام میشود. تغییر دکوراسیون قسمتهای مختلف منزل از جمله اقداماتی است که امروزه بیشترین درخواست بنایی ساختمان در تهران را به خود اختصاص داده است.
دسترسی آسان با مشاهده نمونه کارهای انجام شده در هر کدام از شاخههای بنایی ساختمان برای مناطق مختلف تهران از سری خدمات پر درخواست امروز میباشد.حتما شما هم به دنبال یک راهکار آسان برای یافتن یک تیم بنایی ساختمان حرفهای در مناطق مختلف تهران هستید.
بازار آنلاین "خدمت از ما" با در کنار هم قرار دادن تعداد زیادی کارشناس بنایی ساختمان فعال امکان دسترسی به بناهای مختصص در مناطق مختلف تهران را فراهم آورده است. همه چیز از یک ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" تا مشاهده سوابق کاری کارشناسان مربوطه و اعزام بنا به محله مورد نظر در تهران در مدت زمان کوتاه برای شما امکان پذیر است.
تعمیر ساختمان تهران از جمله اقداماتی است که در ارتباط مستقیم با شاخههای مختلف بنایی ساختمان میباشد. حداقل یکی از چندین بخش بنایی ساختمان برای تعمیر و مرمت قسمتهای مختلف ساختمان لازم است. بعنوان مثال نیاز به تخصص یک کاشی کار در تغییر دکوراسیون و تعمیر آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یا یک دیوارچین برای بخشی از نشیمن در تعمیر ساختمان در تهران بسیار حس میشود.
دسترسی به تعمیرکار ساختمان در مناطق مختلف تهران برای همه افراد به یک اندازه آسان نیست. از طرفی اوصولا نزدیک ترین افراد متخصص از نظر افراد انتخاب مناسب تری برای بنایی ساختمان تهران به نظر میآید. همین موارد ممکن است زمان و هزینه زیادی از شما برای یافتن یک بنای متخصص در نزدیک ترین مناطق تهران هدر دهد.
دسترسی آسان به متخصص ترین بناها و حرفهای ترین تعمیرکاران ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن بدون صرف هزینه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ایجاد میشود. با انتخاب بازار آنلاین "خدمت از ما" به امکان یک انتخاب منطقی را برای خودتان فراهم کرده و بهترین تعمیرکاران اطراف خود را در تعمیر ساختمان تهران بشناسید.
خدمات صورت گرفته در تعمیر ساختمان تهران وابسته به نوع بازسازی و تعمیرات انجام شده در ساختمان بصورت زیر ارائه میشوند:
قیمت "گچ کاری" ساختمان که از پر درخواست ترین خدمات در بنایی ساختمان و تعمیر ساختمان تهران به شمار میآید، بر اساس عوامل مختلفی تعیین میگردد. وابسته به متراژ فضای گچ کاری شده، سبک گچ کاری که میتواند ساده یا مدرن باشد، هزینه مواد اولیه تجهیزات و مواردی که در حین اجرای گچ کاری ممکن است پیش آید قیمت قیمت "گچ کاری" ساختمان را مشخص میکنند.
قیمت گچ کاری ساختمان برای مناطق مختلف تهران متناسب با زمانی که از گچ کار برای اجرای این کار صرف میشود نیز تعیین میشود. اگر در جزو افرادی هستید که برآورد قیمت گچ کاری ساختمان قبل از انجام کار برایتان اهمیت دارد، در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش رایگان کنید.
برای دریافت قیمت دقیق "گچ کاری" ساختمان و تخمین هزینه تعمیر ساختمان در مناطق مختلف تهران با گچ کاری از کارشناسان بنایی فعال در "خدمت از ما" به راحتی استعلام قیمت رایگان بگیرید.
نقاشی ساختمان را میتوان از دسته اقداماتی دانست که با سبکهای مختلف همیشه روشی ساده برای تغییر دکوراسیون و فضای ساختمان به شمار میآید. علاوه بر این نقاشی ساختمان را میتوان بخشی از تعمیرات و بازسای قسمتهای مختلف ساختمان برشمرد.
رنگ پلاستیک، بلکا، رنگ روغنی و دیگر انواع مواد اولیه و اصلی نقاشی ساختمان بوده و هر کدام ابزار مشخص خود را دارند. نقاشی ساختمان گاها با نیاز به مرمت و بازسازی دیوار و سقف با گچ کاری برا جذب مناسب رنگ همراه بوده به همین دلیل میتوان آن را نیز شاخهای از بنایی ساختمان دانست.
برای جذب یک نقاش ساختمانی متخصص و یک تیم کار بلد برای رنگ آمیزی ساختمان در مناطق مختلف تهران یک راهکار آسان و سریع ثبت سفارش در خدمت از ما میباشد. با تلفن همراه خود به آسانی در اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت سفارش کرده و بهترین نقاشان ساختمانی نزدیک به خود را در تهران بشناسید.
قیمت نقاشی ساختمان وابسته به نوع رنگ پوششی انتخابی، محدوده مورد نظر برای رنگ آمیزی، وضعیت دیوار (نیاز به مرمت دارد یا ندارد)، مدت زمان به کار رفته برای انجام کار و در نهایت هزینه تهیه مواد اولیه متغیر و متفاوت بوده و متناسب با این موارد قابل تعیین میشود.
بعنوان مثال هزینه و قیمت نقاشی ساختمان به سبک بلکا با رنگ روغنی و رنگ پلاستیک برای ساختمانهای مختلف متفاوت است. تعیین قیمت نقاشی ساختمان گاها نیاز به یک کارشناسی ابتدایی از محیط منزل دارد.
شما میتوانید دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نقاشی ساختمان پس از ثبت سفارش آنلاین در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" از افراد فعال و متخصص در نقاشی ساختمان در مناطق مختلف تهران به رایگان استعلام قیمت بگیرید.
کیفیت مطلوب و نتیجه نهایی کار، دسترسی آسان به بهترین تعمیرکاران ساختمانی در مناطق مختلف تهران، اعتماد به استفاده از خدمات آنلاین برای بنایی ساختمان و ... همگی از جمله درخواستهای متداول افراد خصوصا در شهرهای بزرگی مثل تهران برای دریافت سریع، مطمئن و دقیق خدمات است.
"خدمت از ما" بعنوان یک بستر کاربردی دقیق، مطمئن و حرفهای شرایط را برای دسترسی آسان به افراد متخصص و کاربلد در شاخههای مختلف بنایی ساختمان در تهران فراهم آورده است. یک ثبت سفارش رایگان در خدمت از ما تمام آنچه شما از یک بازار آنلاین انتظار دارید را برای دریافت خودمات در زمینه بنایی ساختمان فراهم میکند.
منبع: https://councils.clark.edu/eportfolios/4522/Building_construction
خرید خودرو در این روزها چقدر برای شما آب می خورد؟
قیمت ها در بازار خودرو به طرز شگفت انگیزی رشد داشته و این موضوع موجب شده تا بازار خرید و فروش خودرو کساد شود. بررسی ها در بازار خودرو نشان دهنده این موضوع است که خرید خودرو صفر کیلومتر حداقل 100 میلیون تومان برای خریدار هزینه در بر خواهد داشت که دلیل این امر افزایش قیمت ارز به 27 هزار تومان بوده است.
گزارش های میدانی حاکی از افزایش قیمت پراید 111 به بیش از 110 میلیون تومان دارد و پراید 131 و 132 نیز حداقل 100 میلیون تومان به فروش می رسد. خودرو پراید که بیشتر مورد استفاده قشر ضعیف جامعه قرار داشت اکنون با این قیمت غیرقابل دست یابی است و تعداد افراد کمی توانایی خرید این خودرو را دارند.
پیشنهادات خرید خودرو در اواخر شهریور 99 برای خودروهای 50 تا 100 میلیون تومان
همان طور که گفته شد پراید که روزی ارزان ترین خودرو کشور بود برچسب قیمتی حداقل 100 میلیون تومان را دارد و با توجه به این موضوع می توان گفت که با بودجه زیر 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو صفر کیلومتر نیست.
خودروهایی که قیمتی بین 50 تا 100 میلیون تومان دارند
پراید 111 : این پراید جزو خوش قیمت ترین خودروهای این ماه است و با بودجه حداقل 60 میلیون تومانی می توانید یک پراید 111 مدل 92 تا 93 را خریداری نمایید. قیمت مدل 96 این خودرو بین 70 تا 80 میلیون تومان است.
پراید 131 : این مدل پراید که دو الی سه سال از زمان تولید آن گذشته است با قیمت 60 الی 65 میلیون تومان به فروش میرسد.
فولکس واگن گل مدل 85: این خودرو مونتاژ شده آلمانی یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولید شده است که با قیمت حدودی 60 میلیون تومان به فروش می رسد. البته توجه داشته باشید که وسایل جانبی برای این خودرو به راحتی در بازار پیدا نمی شود و هزینه تعمیرات آن نیز بالاتر از خودروهای داخلی است.
پژو پارس مدل 84 تا 86 : خودروهای خانواده پژو اغلب هزینه بیشتری برای خریدار دارند . شما با هزینه ای معادل 60 الی 70 میلیون تومان می توانید یک خودرو پژو پارس مدل 84 الی 86 را خریداری نمایید.
پژو 206 تیپ 2 مدل 85 : این مدل 206 نیز هزینه ای معادل 60 الی 70 میلیون تومان خواهد داشت.
پژو 405 مدل 90 : خودرو پژو 405 قدیمی ترین مدل تولیدی از خانواده پژو است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید یک دستگاه خودرو 405 مدل 90 باید حداقل 75 میلیون تومان هزینه کنید.
سمند lx مدل 85 : این خودرو نیز در بازار به قیمت 60 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
تیبا : تیبا بعد از پراید وسیله نقلیه ای ست که بیشتر مورد استفاده قشر ضعیف و متوسط جامعه قرار گرفته. برای خرید این خودرو با الی 4 سال کارکرد باید حداقل 75 میلیون تومان هزینه کنید.
اگر به دنبال خرید خودروای هستید که مدت زمان کمی مورد استفاده قرار گرفته باشد و بودجه ای معادل 90 میلیون تومان دارید بهترین گزینه ها خودرو ساینا و تیبا ست. این خودروها علاوه بر اینکه بعد از گذشت دو سال همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ کرده اند و هزینه های تعمیرات کمتری برای شما خواهد داشت نسبت به گزینه های ذکر شده انتخاب های بهتری برای خرید هستند.
خرید خودرو کارکرده می تواند از لحاظ مالی فشار کمتری را به خریدار وارد نماید اما برای خرید این گونه خودروها باید نهایت دقت را به خرج دهید تا متوجه زیان نشوید. کارشناسی تخصصی قبل از خرید خودرو به شما کمک می کند تا خودرو مورد نظر خود را قبل از خرید به طور کامل بررسی کرده و از سلامت خودرو مطمئن شوید. خرید خودرو بدون کسب اطلاع دقیق از وضعیت بدنه، فنی و رنگ می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند در حالی که با کارشناسی خودرو با هزینه بسیار کم می توانید از وضعیت کامل و قیمت خودرو مطلع شده و با آسایش خودرو را خریداری نمایید. بازدید خودرو شامل تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی بدنه خودرو ، فنی و گیربکس ، سیستم برقی و آپشن و تست دیاگ و تست رانندگی میباشد. هزینه کارشناسی خودرو بسته به نوع خودرو و نوع کارشناسی خودرو انتخاب شده متغیر خواهد بود.
این نکته را در نظر داشته باشید که فرایند انتخاب اتومبیل یک امر کاملا سلیقه ای است. اما مهمترین ملاکها در راهنمای خرید خودرو کارکرده درجه بندی ارزش خرید در برابر قدرت و امکانات، کیفیت خودروی مورد نظر است.
در صورتی که تصمیم به خرید خودرو دارید، روزانه صدها آگهی خرید و فروش خودرو در وب سایت ماشین بانک درج می شوند. سایت ماشین بانک به عنوان یک وبسایت پیشرو در زمینه خرید و فروش خودرو، به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. روزانه هزاران آگهی خرید و فروش خودرو در سایت ماشین بانک قرار می گیرد و شما میتوانید با مشخص کردن بودجه مورد نظر خود، برند و مدل ماشین، امکانات ماشین، وضعیت ظاهری، بدنه و میزان کارکرد خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین وب سایت ماشین بانک با ارایه خدمات کارشناسی خودرو در محل به شما کمک میکند تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.